۱۳۸۱ آذر ۱۹, سه‌شنبه

اول اينکه از تمام دوستان عزيز، نازنين و بهتر از برگ درختي که تلفناً، تلگرافاً، ايميلاً، وبلاگاً، مسنجراً (اينا همه مصوبه فرهنگستانه. اخم نکنين!) تولد صاحب اين کيبرد رو تبريک گفتن متشکرم. بعضي از دوستان رو شخصاً موفق شدم ازشون تشکر کنم. بعضي ديگه رو که دستم بهشون نرسيد يا آفلاين بودم مجدداً ازشون تشکر ميکنم. به زندگي اميدوار شدم. ممنون!
دوم: قابل توجه هموطنان عزيز مقيم خارج! آرش هستم از سطح شهر تهران گزارش ميدم: "بارون مي آد جرجر!" مثل اينکه متوجه نشدين يا فکر کردين شوخي ميکنم. نه جانم دقيقاً "جرجر"، هيچ معادل ديگه اي هم نداره! دلتون بسوزه!! الانه که سيل راه بيفته!!-------- به خبري که هم اکنون به دستم رسيد توجه کنيد: آليس شعر بارون شاملو رو توي وبلاگش گذاشته. برين بخونين.
سوم: خوشبختانه بعضي از عناصر فريب خورده متوجه زشتي کارشون شدن و چتراشونو بستن. اين عده که الان دارن زير باران رفت و آمد مي کنن در تماس با ما ابراز ندامت کرده، دليل اين اشتباهشون رو ذکر کردن:
"امان از رفيق ناباب. با يه کلاه شروع شد!"
"همش تقصير .... بود. چترو داد گفت اگه نگيري رو سرت ميکشيمت!" (براي حفظ آبروي افراد اسامي حذف شد!)
"تو غياث آباد شايع کردن چتر نشونه ناموس پرستيه." (حتماً مي دونين کي شايع کرده! براي حفظ ابروي افراد اسم علي رو نمي آريم!)

بازگشت همه اين عزيزان رو به خانواده گپ تبريک ميگيم!

چهارم: اين موضوع رو شايد خيليها بدونين ولي چون به تواتر برام ايميل شده مي گم: سرويس ديکشنري فارسي در ياهو مسنجر وجود دارد. وبلاگ هم داره. کافيه farsidic رو تو مسنجرتون add کنين. بعد براش پيغام بفرستين و هر کلمه انگليسي که خواستين تايپ کنين. روبات مترجم معادل فارسي رو براتون ميفرسته. تابحال بيش از هزار نفر از اين سرويس استفاده کردن. راستي اگه براي اين دوست جديدتون اين پيغام رو بفرستين: fal/ براتون فال حافظ هم مي گيره. فال امروز من که اين بود:

اگرچه باده فرح بخش و باد گلبيز است
به بانگ چنگ مخور مي که محتسب تيز است
صراحي اي وحريفي گرت به چنگ افتد
به عقل نوش که ايام فتنه انگيز است


خواجه شيراز خيـــــــــــــــلي عقل داشته، نه؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما: