۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

ترور دکتر سودبخش




خبر ترور دکتر سودبخش بسیار تکان دهنده بود. دکتر سودبخش استاد بخش عفونی بیمارستان امام خمینی بود. تکیه کلامش این بود که "از لحاظ کاری ...." و این را با لهجه غلیظ شمالی می گفت. به هر حال از مرگش واقعاً متاسفم و برای بستگانش آرزوی صبر دارم. به علاوه احساس می کنم اینکه وسط بلوار کشاورز دو نفر با موتور بیایند و یک استاد عادی دانشگاه را با تیر بزنند خیلی وحشتناک است و نشان می دهد امنیت یک شبکه به هم متصل است که باید همه اجزایش درست کار کنند. خلاصه "از لحاظ کاری" هوا بس ناجوانمردانه سرد است...
این را هم ببینید: اصلاحیه

۸ نظر:

  1. خیلی هم بد اخلاق نبود. کمتر از بقیه استادها درس کار نمیکرد. خوب به خوبی یلدا نبود ولی خوب از میانگین دانشکده بدتر نبود.

    پاسخحذف
  2. آره به نظرم اومد کمی بی انصافی کردم. برای همین یه کم تعدیل کردم نوشته رو.

    پاسخحذف
  3. با سلام
    من دانشجوی ایشان نبودم اما چند بار برای تحقیق به دفتر ایشان در بیمارستان امام خمینی رفتم ایشان با روی باز و مهربانی من را پذیرفتند وکمک شایانی به من کردند. روحش شاد. اولین سایتی که در مورد ایشان گفته بود که اخلاق کمی تندی داشت این سایت است وموجب تعجب بسیار من شد.

    پاسخحذف
  4. آقای رضایی عزیز، ظاهراً نظر اکثریت به شما نزدیکتره تا من. چند مطلب بالاتر این رو اصلاح کرده ام. ممنون.

    پاسخحذف
  5. با سلام
    من جز آخرین دانشجوهای دکتر سودبخش بودم ایشون بسیار با وقار و مهربان بودند و به نظر من درست نیست که آقا آرش راجع به استادشون با خنده و تمسخر(منظورم اشارتون به لهجه و تکه کلام استاده) مطلب بنویسند اون هم وقتی که استاد به طرز ناجوانمردانهای کشته شده اند. کاش کمی هم میتونست اخلاق خوبشو یاد شما بده.

    پاسخحذف
  6. ناشناس عزیز، مگه لهجه شمالی به نظر شما مسخره است که شما از این نوشته تمسخر برداشت کردید؟

    پاسخحذف
  7. استاد واقعا مهربان بود.یک استاد واقعی ....

    پاسخحذف

نظر شما: