۱۳۸۲ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

1- آدمي که دوتا وبلاگ داشته باشه عين مرداي دو زنه مي مونه! قضيه رعايت عدالت و حسادت رو که مي دونين؟ به هرحال با کمال شرمندگي گپ ويژه SARS به روز شد!
2- من دوست بسيار عزيزي دارم (به دلايل امنيتي اسمش رو نمي برم!) که معتقده سيلوستر استالونه و آرنولد بهترين بازيگرهاي دنيا هستند! البته از معيارهاي ايشون بي خبرم! به هرحال اين نظر ايشون من رو در برابر اين سوال قرار داد که واقعاً بهترين بازيگرهاي تاريخ سينماي جهان چه کسايي هستند. چه کسايي با بازيهاشون مارو مدتها متاثر کردند و تکون دادند؟ مي دونم اين يه امر سليقه ايه. براي همين تا دو سه روز آينده که من ليست خودم رو مرتب و منتشر (!) کنم شما هم لطف کنيد و نظرتون رو بنويسيد، حتي اگه جوابتون بروس ويليس و "آتقي" آينه عبرت باشه!!
3- اين سايت تعدادي از فيلمهاي ايراني قديمي و جديد رو در معرض نمايش قرار داده. دو نکته مهم: من نميدونم copyright اين وسط رعايت شده يا نه. دوم اينکه بايد سرعت خطتون زياد باشه تا چيز به درد بخوري گيرتون بياد. ولي به هرحال حتي شنيدن صداي فروغ روي "خانه سياهست"، چه فيلم رو ديده باشين چه نه، عالمي داره.
4- صبحانه مهمترين وعده غذاي روزانه است. بخصوص که سر آشپزش هودر باشه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما: