۱۳۹۰ دی ۲۱, چهارشنبه

من از دوستت دارم

از تو سخن از به آرامی
از تو سخن از به تو گفتن
از تو سخن از به آزادی
وقتی سخن از تو می گویم
از عاشق از عارفانه می گویم
از دوستت دارم
از خواهم داشت
از فكر عبور در به تنهایی
من با گذر از دل تو می كردم
من با سفر سیاه چشم تو زیباست خواهم زیست
من با به تمنای تو خواهم ماند
من با سخن از تو خواهم خواند
ما خاطره از شبانه می گیریم
ما خاطره از گریختن در یاد
از لذت ارمغان در پنهان
ما خاطره ایم از به نجواها 
من دوست دارم از تو بگویم را
ای جلوه ی از به آرامی
من دوست دارم از تو شنیدن را
تو لذت نادر شنیدن باش
تو از به شباهت از به زیبایی
بر دیده تشنه ام تو دیدن باش
یدالله رویایی
-----
با تشکر از نیلوفر عزیز به خاطر یادآوریش و دوست عزیزی که اولین بار این شعر را به من آموخت... 9 سال پیش...

۱ نظر:

  1. "لبریخته ها"ی آقای رویایی هم عالیه... یه سری بهش بزن :)

    پاسخحذف

نظر شما: