۱۳۸۲ فروردین ۶, چهارشنبه

بازگشت جداي!

تو اين هفته دوستان زيادي به طرق مختلف و از اقصي نقاط عالم شکايت کردن که چرا گپ متوقف شده. براي اين دوستان و ساير خوانندگان عرض مي کنم که دليل اصلي اين بود که بنده يک هفته تو اصفهان گير يه لپ تاپ زبون نفهم (!) بودم که غير از انگليسي هيچ چي نميفهميد و تازه نميذاشت روش ويندوز فارسي نصب کنم! اون آقا هم که انگار وبلاگ نويسي رو بوسيده گذاشته کنار. اوهوي خودتو قايم نکن! با توام!
ولي حالا که اومدم مي بينم جنگ براي هرکي ضرر داشته، براي وبلاگ نويسها به طور اعم و همين گپ خودمون اومد داشته! ماجرا از اين قراره که تو اين جرياناي جنگ و اينا يه وبلاگ نويس عراقي که اسم وبلاگش هست Where is Raed (که ما هم قبلاً بهش لينک داده بوديم) بخاطر مطالب دست اولي که از داخل عراق مي نويسه سخت مورد توجه قرار مي گيره و حتي BBC در موردش مطلب مي نويسه. ما با اين آقاي Dear Raed که اسم مستعارش Salam Pax هست يه کرکري مختصري از قديم داشتيم. ايشون يه موقعي به اين استکان چاي ما و دوم شدنمون تو مسابقه وبلاگهاي فارسي حسودي کرده بود و وبلاگ نويسان جهان عرب رو به درست کردن وبلاگي مشابه گپ به عربي فراخونده بود. خلاصه BBC کار خودشو کرد و اونايي که حوصله خوندن آرشيو Salam Pax رو داشتن به لينک ما هم رسيدن و تا بيام به خودم بجنبم اينجا پرشد از چشم آبي و مو طلايي و چشم بادومي! خلاصه اگه اسم گپ رو تو آرشيو سازمانهاي جاسوسي ديدين يا CNN در مورد من خبري پخش کرد به گيرنده هاتون دست نزنين!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما: