۱۳۸۱ بهمن ۱۲, شنبه

خوب امروز آماده شده بودم که يه داستان کوتاه بنويسم. ولي چون يه سري مطالب قاطي هم شد، فعلاً اين مطلب کوتاه رو داشته باشين تا فردا:

هودر گفته است: "آمار ند‌ستتز تاحدودی وضعيت وب‌لاگ‌های فارسی را از نظر تعداد بيننده نشان می‌دهد." البته به اين دليل که nedstats روي همه وبلاگهاي فارسي نيست، همونطور که هودر هم اشاره کرده "تا حدودي" قابل تعميم است. مشکل اصلي ديگه اينه که همه وبلاگهاي فارسي تحت اون category مورد نظر هودر(Personal general) طبقه بندي نشدن. درست يا غلط، به هر حال تعدادي از وبلاگها زير category هاي ديگه اي هستن. براي مثال، Iranian girl، همين گپ خودمون و خانوم گل تو گروه Information and documentation general هستن. از اون بامزه تر اينه که يه category داريم به اسم weblogs که زيرمجموعه کامپيوتر و اينترنته و وبلاگهايي پربيننده مثل جارچي، دانلود مجاني، دنياي کامپيوتر و يک کليک براي هميشه (وخيليهاي ديگه) اونجا هستن. به هرحال بعضيها از روي فرم و بعضيها از روي محتوا وبلاگشون رو دسته بندي کردن.هزار سايت پر بيننده ايراني هم اين مشکل رو داره که خيليهاشون وبلاگ نيستن. من دلم ميخواد بدونم کسي راهي به نظرش مي رسه که بشه همه وبلاگهاي فارسي رو (يا بيشترشون رو) از نظر تعداد ويزيتور دسته بندي کرد؟
*****
"به نظر من، بهترين کشور در ميان کشورهای عربی، لبنان است. جايي كه همه در آن خيلی شيک و مدرن هستند. دختر سوم من در لبنان به دنيا آمد. وقتي او را به خانه آورديم، سرايدارمان آرام آمد و از راننده ما پرسيد بچه دختر است يا پسر؟ بعد هم آمد پيش من و به جای تبريک گفت: ناراحت نباش. خدا بزرگ است. می خواهم بگويم که اين چيزها اصلا در ايران نيست."- قسمت دوم مصاحبه جنجالي (!) آقاي ابطحي، معاون پارلماني رئيس جمهور رو با کاپوچينو بخونين.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما: