۱۳۸۱ دی ۲۶, پنجشنبه

در راستاي IT (!) قرار شده پنجشنبه ها متاوبلاگ داشته باشيم. يعني يه گزيده اي (به ضم گ) از وبلاگهاي مردم در هفته اي که گذشت. چون وقت نمي کنيم به همه وبلاگها سر بزنيم لطفاً هرکي خداوکيلي چيز جالبي نوشت لينکشو بذاره تو comment ها تا شايد بهش لينک بديم. معيار انتخاب هم کاملاً هرکي هرکي و سليقه ايه ولي مافيا و اينا خبري نيست، قول مي دم! يه نکته ديگه اينه که نقل مطلب اينجا به معني معرفي و تاييد کل وبلاگ نيست. فقط اون مطلب خاص به نظر من جالب اومده، همين، قضاوت در مورد بقيه با خودتون!
اول اين عکس رو در راستاي بحث شيرين کلونينگ ببينين (از فرستنده عکس تقاضا مي شود اگر مايلند در کامنتها خودشان را معرفي کنند.)



خوب اين از نوشي خانوم: "چند روز پيش بزرگه گير داده بود به کوچيکه و هی صداشو درمياورد و هر اسباب‌بازی که برميداشت ازش ميگرفت. کمی صبوری کردم. اما ديدم بدتر شد.... کار به جايی رسيد که ديگه اشک دخترم دراومد. مداخله کردم و با عصبانيت بهش گفتم: ديگه نبينم خواهرت رو اذيت کنی. با قلدری گفت: ميکنم. هر وقت دلم بخواد اذيتش ميکنم. عصبانی بودم، گفتم: تو غلط ميکنی! با تعجب نگام کرد و گفت: مامان نوشی شما اشتباه ميکنی به من ميگی غلط ميکنی!"

اينم آيدا که به مناسبت تولدش نوشته: "بيست و هفت سال پيش يه همچين شبی من به دنيا اومدم . بازم يه سال ديگه تموم شد و هنوز هيچی نشده ، يه سال جديد شروع . روزها هم مسابقه گذاشتن انگار ، تا زود تر منو برسونن به مقصد . طفلکيا خبر ندارن خودمم نمی دونم کجا می خوام برسم . "

دو کلمه حرف حساب از ليموترش: "از همه جالبتر, چيزيه که تازگيها فهميدم! اين مربع کوچيکه اون پائين رو ميبينيد. اسمش کانتره و ميشمره که چند نفر اومدن بازديد وبلاگ. چيزي که فهميدم اينه که چشم و هم چشمي شديدي بين اين به اصطلاح نويسندگان وبلاگ در جريانه!!! آخه بابا, اگه شما تو اين سايتا تبليغات ميذاشتين, يا اينکه داشتين چيزي ميفروختين, اين حساسيت رو تعداد آدمها منطقي بود. اما وقتي از اين وبلاگا حتي يه قرون هم درنمياد, ديگه چه فرقي داره, روزي يه نفر بياد, يا 100 نفر يا 1000000 نفر؟!"

خواستم يه چيز جالب از وبلاگهاي کامپيوتري بنويسم که IT تکميل بشه ديدم اينا خودشون هم چيزي نمي نويسن که بشه تازه ازشون نقل قول کرد! مثلاً آخر ايجاز رو ببينين:
"اينترنت
User Not Found
سايتش !! "

من خجالت کشيدم که اينهمه واژه رو براي معرفي اين سه کلمه حروم کردم. لينکش!

آخر هفته خوبي داشته باشين. تا پنجشنبه بعد...عزت زياد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما: