۱۳۸۱ دی ۱۰, سه‌شنبه

اين مورديه که خيلي باهاش برخورد داريم. بعضي از اين جنتلمنهاي بيزنسي ما بدون اينکه به راست و دروغ مطلب کار داشته باشن فقط به طور Real Time توجيه مي فرمايند. به اين نمونه توجه کنيد:
"دیروز باز در مجتمع کامپیوتر ایران گشت میزدم .رفتم توی یک مغازه که مادربورد ASUS می فروخت .راجع به A7V8X کمی باهاش صحبت کردم من گفتم نقطه ضعفش اینه که COP یا همان بخش حفاظت حرارتی سخت افزاری نداره .ضمن اینکه گفته منو تایید کرد شروع کرد به توضیح دادن که چرا COP نداره (با قیافه ای حق بجانب که اغلب فروشنده ها بخودوشون می گیرند).در صورتیکه الان فهمیدم که COP داره!"
(خاطره از وبنگار!)

ديگه اينکه حتما تا حالا چند باري تمام ايميلهاتون رو از دست دادين. ولي اين دفعه ديگه اوضاع فرق مي کنه. يه سري به اين لينک بزنيد و ببينيد که از ايميلها هم ميشه نسخه پشتيبان تهيه کرد. آهاي با شما هستم که همينجوري داري از Outloook استفاده مي کني و مي خندي!

در ضمن، طراحي و فرمت اين صفحه هم کمي عوض شده. نظري دارين؟

داشت يادم مي رفت، يه وبلاگ خيلي جالب پيدا کردم که کارش معرفي و نقد بازيهاي کامپيوتريه. قبلا هم دو وبلاگ ديگه در همين زمينه ديده بودم ولي اين يه چيز ديگست. در مدتي که داشتم اينجا مي نوشتم هم يک نوشته جديد اضافه کرده.

اينم بگم و برم: اين وبلاگ هم نقاشيهاي قشنگ و نوشته هاي خوندني داره.

اينو بگم ديگه راستي راستي ميرم: حالا که وبنگار صحبت از مادربرد کرد بگم که الان رتبه اول مادربرد براي اتلون متعلق است به Asus A7V333 و اون A7V8X در رتبه چهارم قرار داره.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما: